Kapcsolat:
E-mail cím: info@izomplaza.hu
Telefonszám: +36-30/285-1114
Hétfő- péntekig 10 és 18 óra között
Névnap, születésnap, bármilyen különleges alkalom és még nem tudod mit ajándékozz a párodnak, családtagodnak, a vastesóknak, az edződnek?! Nálunk tuti egyedire találsz. Nézd meg csak nálunk kapható pólókat, trikókat, melegítőket, párnákat, táskákat, sapkákat, rövidnadrágokat... és válassz! ;)
Törekszünk arra, hogy a rendelésed minél gyorsabban megkapd. A csomagokat a GLS szállítja 2-6 munkanapon belül. (Szállításról bővebben)
Pontgyűjtés:
Webáruházunkban lehetőséged van hűségpontok gyűjtésére minden megvásárolt (kifizetett) termék után. Azt, hogy melyik termék vásárlása után mennyi pontot kapsz, azt az adott termék adatlapján találod az ár felett.
FONTOS! A pontokat gyűjteni és beváltani csakis akkor tudod, ha regisztrált felhasználónk vagy (itt tudsz regisztrálni). Amennyiben regisztráció nélkül vásárolsz, valamint már korábban regisztráltál, de nem jelentkezel be és úgy rendelsz, akkor a pontok nem kerülnek jóváírásra! A pontok utólagos jóváírására, beváltására nincs lehetőség. Szállítási és fizetési díjakra, cserére nem jár pont és erre beváltani sem lehet.
A rendelésedhez járó hűségpontokat a következő rendelésednél már fel is tudod használni. A pontjaid számát bejelentkezve a felhasználói fiókodba a „Megrendelések” fülön találod. 1 pont = 1 Ft. Az összegyűjtött pontjaidat le tudod vásárolni, bármikor felhasználhatod, nincs időkorlát. Ahhoz, hogy pontot tudj beváltani min. 2000 Ft értékű terméknek kell a kosárban lenni. A megrendelt termékek összértékének maximum 5%-a vonható le pontokból. Azt, hogy mennyi pontot szeretnél beváltani, a kosár oldalon tudod beállítani. A beváltott pontok a rendelésben szereplő termékek összértékéből kerülnek levonásra.